« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Conversatori “Colòmbia: Veritat, Justícia, Reparació i No Repetició”

Colombia Vertitat Justicia Reparacio

El proper 21 de setembre, a les 17.00 h, la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya, conjuntament amb la Central Unitaria de Trabajadores de Colombia, us convida a assistir al conversatori sobre “Colòmbia: Veritat, Justícia, Reparació i No Repetició, on s’analitzarà el context de violència antisindical durant el conflicte armat colombià i la situació de l’acord de pau.

L’acte, que es realitzarà en format presencial (respectant les mesures sanitàries establertes per fer front a la COVID-19) a la Sala d’Actes de CCOO Catalunya, situada a la Via Laietana, núm. 16, de Barcelona (08003) es podrà seguir també a través de YouTube i s’emmarca en el projecte “Garantia d’accés i participació al sistema integral de veritat, justícia i reparació i no repetició (SIVJRNR), arran de l’acord de pau a Colòmbia“, finançat pels ajuntaments de Tarragona, Lleida, Cerdanyola, Sant Adrià de Besòs, El Prat de Llobregat, Gavà, Santa Coloma de Gramenet i Esplugues de Llobregat.

Per participar-hi presencialment cal inscriure’s-hi prèviament.

El programa de l’acte és el següent:

Benvinguda i presentació:
  • Ignasi Peguero       tècnic de projectes de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya
  • Esther Caballé        directora de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya

Taula I: «Colòmbia: el moviment sindical com a víctima del conflicte armat»
  • Carlos Martín Beristain                comissionat de la Comissió de la Veritat de Colòmbia
  • Gilberto L. Martínez Guevara     director de Relacions Internacionals de la CUT de Colòmbia
  • Wilfer Pinzón Puentes                 president d’ANTHOC
  • Fco. Javier Eversley Torres       investigador del projecte

Modera: Maribel Ayné                   secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de  Catalunya

Taula II: «Una mirada als processos de Justícia Transicional a Catalunya i Colòmbia»
  • Erika Torregrossa, presidenta de la Comissió de Justícia Penal  Internacional i Drets Humans de l’ICAB