Viure lliures de violència masclista: a la feina i a tot arreu

Actes 25-N Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

CCOO del VallèsOccidental – CatalunyaCentral, davant d’un nou 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, declara que la violència contra les dones, vinculada al desequilibri en les relacions de poder entre els sexes, en els àmbits laboral, social, econòmic, religiós i polític, continua malgrat els esforços de les legislacions a favor de la igualtat.

Enguany hem preparat un programa d’actes 25N amb els quals ens marquem com a objectiu afavorir la formació, la sensibilització i el coneixement per al conjunt de persones que formen CCOO, i així poder intervenir des de l’acció sindical, i des del nostre dia a dia, en la defensa i la protecció de les víctimes i tenir arguments i eines per defensar un nou espai social, polític i personal, lliure de qualsevol tipus de violència.

Una fita per a la qual totes i tots sou necessaris; per això us fem una crida a la participació i a la difusió.

Agenda:
28 NOV. “Les esquerres de Terrassa, contra les violències de gènere” sopar commemoratiu i de denúncia
03 DES. “Presentació del llibre CAUTIVAS, de Miguel Pajares” explotació sexual de les dones
10 DES. “V escola de gènere Neus Català” contra les violències masclistes, implicació sindical
16 DES. “Violències masclistes a les empreses” eines sindicals