format impressió |  contrast

sseliva@ccoo.cat
com accedir-hi?

Inclou l'anàlisi de BBVA, Popular i Santander

Els bancs no aproven en el desenvolupament de la responsabilitat social, segons Oekom

FotoEls bancs no aproven en el desenvolupament de la responsabilitat social segons l'últim estudi portat a terme per la consultora alemanya Oekom. L'entitat alemanya ha realitzat una anàlisi sobre els aspectes socials i mediambientals de 65 bancs comercials, establint una escala en la qual A+ és la nota més alta i D- és la nota més baixa. Els responsables de l'estudi assenyalen el baix nivell arribat per les entitats financeres analitzades, que han obtingut una mitjana de C-, si es compara amb altres sectors econòmics. El grup alemany HVB és el que millor nota ha obtingut, amb un B-, seguit pels australians Westpac Banking Corporation i National Austràlia Bank, que han aconseguit un C+. Respecte a les entitats espanyoles, s'han inclòs el BBVA, Banc Popular i Santander, que han ocupat els llocs 17è, 32è i 44è del rànquing. En concret, el banc que dirigeix Francisco González ha obtingut una puntació de C, i les entitats que presideixen Ángel Ron i Emilio Botín han aconseguit un C-. Servimedia

30/06/2009

Identificació