CCOO convoca vaga a Goldcar Spain, S.L., empresa de lloguer de vehicles

Del 31 d’octubre al 4 de novembre i del 5 al 9 de desembre

L’empresa Goldcar Spain, S.L., de lloguer de vehicles, situada a l’avinguda de les Garrigues, 49, del Polígon Mas Blau del Prat de Llobregat i a les Terminals 1 i 2 de l’Aeroport de Barcelona, convoca vaga els dies 31 d’octubre, 1, 2, 3 i 4 de novembre, i els dies 5, 6, 7, 8 i 9 de desembre del 2018.

Reiteradament hi ha hagut una contínua negativa a reunir-se (amb voluntat de diàleg) amb els representants de CCOO per a l’actualització i millores laborals de les treballadores i treballadors.

Des de la seva ubicació a la comarca del Baix Llobregat el 2012, no hi ha hagut una voluntat real d’abordar les condicions laborals, congelades des de llavors, i que no responen a l’actualització que correspondria en matèria salarial i social.

Les retribucions salarials estan per sota del salari mínim interprofessional, els plusos no s’han revisat des de la seva creació, s’està produint un incompliment flagrant de la Llei de riscos laborals (amb el que suposa per a la salut del conjunt de la plantilla), s’ha negat l’avaluació dels riscos psicosocials…

Davant d’aquesta situació, el conjunt de treballadors i treballadores van decidir en assemblea, per majoria, convocar una vaga des de les 00.00 hores del 31 d’octubre al 4 de novembre, i del 5 al 9 de desembre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 d’octubre de 2018