CCOO i la resta de sindicats de l’ensenyament convoquen concentracions contra la criminalització de docents

Demà dimecres, 23 de maig, a les 18.30 hores, davant les subdelegacions del Govern a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, davant la campanya de criminalització i acusacions d’adoctrinament al professorat, i els sindicats representatius dels treballadors i treballadores de l’Ensenyament volen manifestar el seu rebuig a aquestes incriminacions i valorar la bona tasca dels professionals del nostre sistema educatiu.

CCOO entén que el personal educatiu ha demostrat en tot moment la seva preparació i dignitat professional per educar els infants i joves en el respecte als valors de democràcia, pluralitat, diversitat i convivència com a vertebradors d’una societat oberta com la nostra. I ho ha fet en contextos difícils i suportant unes injustificades retallades que han comportat la pèrdua de recursos i de condicions laborals.

És per això que CCOO i la resta de sindicats de l’ensenyament exigeixen al Departament d’Ensenyament que, davant les acusacions d’adoctrinament, defensi els seus treballadors i treballadores i no permeti que s’utilitzi políticament el paper de l’escola i el seu personal docent.

La Federació d’Educació vol fer una crida a la comunitat educativa perquè es concentri demà dimarts, 23 de maig, davant les subdelegacions del Govern a Barcelona, Girona, Tarragona i Lleida a les 18.30 hores, sota el lema “Deixeu l’educació en pau. Volem educar en llibertat”.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de maig de 2018