CCOO aconsegueix un acord a CaixaBank que regula la responsabilitat civil de la plantilla i els nous centres InTouch

El nou acord dona cobertura jurídica i regula la responsabilitat civil professional de la plantilla; els treballadors i treballadores dels centres InTouch treballaran un màxim de dues tardes per setmana i tindran compensacions econòmiques i garanties de promoció

Aquesta setmana, CCOO, juntament amb altres sindicats, ha signat un acord amb la direcció de CaixaBank on es regulen diverses qüestions:

– Cobertura jurídica per a la plantilla: davant els canvis normatius, especialment la nova regulació MiFID, CCOO considera d’especial rellevància haver aconseguit que “l’empresa garanteixi mecanismes per fer front a la responsabilitat civil professional i a prestar assistència jurídica (assessorament i defensa jurídica en judici) a la plantilla…”.

– Regulació de les condicions laborals a InTouch: es tracta de centres de gestió comercial personalitzada i remota, a través de canals electrònics i telefònic, que operen fins a les 18.30 h de dilluns a dijous (divendres fins a les 15.00 h), si bé els empleats i empleades a partir d’ara treballaran en condicions laborals pactades: treballaran un màxim de dues tardes per setmana, es garanteix la voluntarietat en l’adscripció a aquests centres i s’estableixen importants compensacions econòmiques i garanties de promoció per a tota la plantilla. L’acord preveu en una primera fase fins a 900 persones en aquests centres, ampliable en el futur.

– A més, dins de l’acord es milloren les carreres professionals a CaixaBank, ampliant el nombre mínim de places de gestors i gestores comercials.

Aquest pacte també permetrà el retorn a Pamplona i Sevilla de persones que en el seu moment es van veure afectades per mobilitat geogràfica d’aquestes zones, mitjançant una excedència en una altra empresa del grup, amb el retorn garantit a CaixaBank.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 d’abril de 2018