Eleccions al Parlament de Catalunya

Propostes de CCOO de Catalunya i drets dels treballadors i treballadores davant el 21-D

El dijous 30 de novembre, CCOO de Catalunya ha presentat públicament el seu document de propostes del sindicat davant les eleccions al Parlament de Catalunya, del 21 de desembre. El document porta per títol “Drets socials, drets nacionals”, i està estructurat en dues línies de diàleg i negociació política a Catalunya, la primera per encaminar el conflicte nacional i la segona per encaminar el conflicte social. El document recull les propostes que el sindicat considera irrenunciables.

Al mateix temps, CCOO de Catalunya ha editat un full informatiu, en català i castellà, que recull els drets dels treballadors i les treballadores davant les eleccions al Parlament de Catalunya del 21 de desembre.

Feu clic per veure:
– el Lluita digital 285, especial amb les propostes de CCOO de Catalunya davant les eleccions del 21-D.
– els documents amb els drets dels treballadors i treballadores davant les eleccions del 21 de desembre.
– el vídeo amb declaracions de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Montse Ros, secretària d’Organització i Comunicació i portaveu de CCOO de Catalunya, a la roda de premsa del dijous 30 de novembre.

– el DOGC i el BOE amb les instruccions necessàries per a la participació de les persones treballadores en les eleccions al Parlament de Catalunya del dia 21 de
desembre de 2017