QUE NO US PRENGUIN EL PÈL!

Les mentides de l'absentisme laboral i els sospitosos habituals

Foto Les organitzacions patronals i les mútues col·laboradores de la Seguretat Social plantegen com un mantra el problema que suposa l’absentisme, que, segons ells, comporta pèrdues econòmiques per a les empreses i per a l’erari públic. Les empreses i els seus representants patronals pretenen convèncer la societat i el Govern de l’Estat de la necessitat que es legisli a favor de donar més competències a les mútues patronals d’accidents de treball i malalties professionals, com ara poder donar la baixa i l’alta mèdica per incapacitat temporal comuna, quan aquest és un assumpte que pertoca als metges del servei públic de salut.

És per això que CCOO de Catalunya ha elaborat un informe sobre les mentides de l'absentisme laboral que proposa aplicar mesures per defensar la salut dels treballadors i les treballadores, enlloc dels beneficis econòmics de l’empresariat, i rebaixar de forma real l’absentisme laboral.
20/11/2017