CCOO critica la direcció de l’empresa Central de Cocinados Catar, que ha buidat les instal·lacions, deixant els treballadors i treballadores sense feina

Amb premeditació i nocturnitat

CCOO d’Indústria de Catalunya lamenten l’actitud immoral que ha tingut la direcció de l’empresa Central de Cocinados Catar (VIFITI, S.L.), dedicada a la preparació de plats cuinats, que ha buidat amb premeditació i nocturnitat les instal·lacions de l’empresa, emportar-se la maquinària més nova i moderna i de major valor, descapitalitzant així el valor de la mateixa, i deixant sense possibilitat de continuar l’activitat dels 34 treballadors i treballadores que actualment té.

La Inspecció de Treball i Seguretat Social es va personar el dilluns i ho farà el proper dilluns per tal d’avaluar la situació en la qual queden els treballadors/res i les instal·lacions, donat que han quedat emmagatzemat molts aliments i, per la visita feta avui a Mollet del Vallès, la pudor arriba a ser gairebé insuportable, ja que comencem a entrar en descomposició la majoria dels aliments emmagatzemats, per la qual cosa el problema pot arribar a ser també sanitari.

S’ha reclamant a la direcció que faciliti les cartes d’acomiadament de la plantilla, perquè els treballadors/res puguin començar a tramitar l’atur, i el que queda pendent de cobrar del mes de juliol.

CCOO ens posem al costat dels treballadors i treballadores per reclamar, per totes les vies disponibles, responsabilitats, davant d’una actitud pròpia de temps passats i que torna a posar de manifest la precarietat al sector carni, tot exigint que es faci complir la llei.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 d’agost de 2017