Representació de l’obra de teatre ‘La ramera de Babilònia’

Divendres 14 i dissabte 15 de juliol, al Centre Cívic la Sedeta de Barcelona (c/ Sicília, 321), organitzada per la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya

Demà divendres, 14 de juliol, i dissabte, 15 de juliol, a les 19.30 hores, tindrà lloc al Centre Cívic la Sedeta de Barcelona (c/ Sicília, 321) la representació de l’obra de teatre La ramera de Babilònia.

Aquesta representació, l’ha organitzada la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, amb el suport del centre cívic i l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Gràcia, es tracta d’una obra de teatre molt feminista, en la qual les conquestes sindicals i els drets de les dones són protagonistes. L’accés és gratuït, si bé es demana confirmació d’assistència a [email protected].

Més informació a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de juliol de 2017