El Comitè d’Empresa de TVC proposa canviar el text del monòlit dels estudis de Sant Joan Despí

Per evitar fer referència a l’expresident de la Generalitat Jordi Pujol, investigat per comptes ocults

Adjuntem el comunicat de premsa del Comitè d’Empresa de Televisió de Catalunya (TVC):

DEMOCRATITZEM LA “PEDRA”

El Comitè d’Empresa de TV3, a petició dels seus treballadors i treballadores, ha proposat a la direcció de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) un canvi en la inscripció del monòlit commemoratiu que hi ha als estudis de Sant Joan Despí i que fa referència a la seva inauguració l’any 1986 per part de l’expresident de la Generalitat Jordi Pujol.

En concret, proposem que se substitueixi el text actual per aquest altre:
“El 10 de maig de 1983 el Parlament de Catalunya va aprovar per unanimitat la llei de creació de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió”

Estem convençuts que aquesta inscripció que proposem correspon molt millor a la missió i l’origen dels mitjans públics de Catalunya. Malauradament, però, la direcció de la CCMA declina prendre cap iniciativa fins que el Parlament de Catalunya doni instruccions genèriques respecte a monuments, rètols o plaques commemoratives.

Davant d’aquesta resposta tan poc decidida per part de la direcció, prenem la iniciativa i el dimarts 30 de maig, a les 13.30 hores, el Comitè d’Empresa farà l’acte simbòlic de canvi de rètol del monòlit commemoratiu (la “pedra”).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de maig de 2017