CCOO, amb el Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE), convoca vaga demà, 9 de març, contra la LOMCE i les retallades a l’educació

Manifestació a les 12.00 hores des de la Plaça Universitat de Barcelona

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, amb el MUCE, convoca vaga general de l’educació per a demà, 9 de març. Aquesta vaga es farà a tot l’Estat contra la LOMCE i les retallades.

CCOO convoca la vaga a la universitat, a la Formació Professional, al batxillerat, a les Escoles Oficials d’Idiomes, als Serveis Educatius, a l’ESO, a l’Infantil i Primària, al 0-3, a les Escoles de Música, a les Escoles d’Art i a les Escoles de Persones Adultes.

El sindicat protesta contra les polítiques d’austeritat i retallades a l’educació i contra la contrareforma educativa que planteja el Ministeri d’Educació. La LOMCE és una llei que va contra el professorat, contra els alumnes i estudiants, contra les famílies, contra el personal de suport educatiu, contra la investigació científica…

Aquesta vaga compta amb el suport de tota la comunitat educativa, que ens acompanyarà en la manifestació que sortirà a les 12.00 hores de Plaça Universitat, a Barcelona. Igualment, al llarg del dia hi haurà altres mobilitzacions a la resta de Catalunya.

A partir de les 11.30 hores, el secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, Manel Pulido, farà declaracions als mitjans de comunicació a la Plaça Universitat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de març de 2017

Agenda:
Dijous 9 de març de 2017
11.30 h (declaracions); 12.00 h (manifestació)
Plaça Universitat. BCN