CCOO demana a la direcció de CaixaBank que resolgui amb rapidesa el retorn dels diners de les clàusules sòl

Procediment àgil, senzill i transparent

La Secció Sindical de CCOO a CaixaBank ha reclamat un pronunciament públic per part de la direcció de l’entitat on quedi clar i sense cap tipus de dubte que CaixaBank donarà una solució ràpida i eficient a totes les reclamacions presentades per la clientela afectada per les clàusules sòl a les hipoteques.

CCOO reclama a la direcció de CaixaBank que estableixi un procediment centralitzat, àgil, senzill i transparent, amb el qual les persones afectades puguin fer la seva reclamació, tal i com s’ha establert en altres situacions similars. Fins i tot es podria establir la gestió i la seva resolució per canals electrònics.

El sindicat considera que l’actual circuit de reclamació fa recaure de nou en la plantilla de les oficines la resolució de les reclamacions sense les eines adequades per poder-les resoldre, augmentant les càrregues de treball i afectant negativament la seva salut.

CCOO considera que donar resposta ràpida i senzilla a les reclamacions derivades del compliment de la sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea és important per mantenir la confiança de la clientela i forma part del compromís de l’entitat amb la funció social i la inclusió financera que està en l’origen fundacional de “la Caixa”.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 de febrer de 2017