Acció informativa sobre la situació de la tramitació parlamentària de la proposta de llei de renda garantida de ciutadania, un dret davant un moment decisiu

Dimecres, 2 de novembre, a les 12.00 hores, al davant del Parlament, amb la participació de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya

Amb l’objectiu d’informar sobre la situació de la tramitació parlamentària de la proposta de llei de renda garantida de ciutadania i les convocatòries d’acció en el seu suport, tindrà lloc dimecres, 2 de novembre, a les 12 hores, una roda de premsa davant de l’entrada principal del Parlament.

A la roda de premsa hi haurà la presència o la participació de persones representatives de la Comissió Promotora i de les principals entitats i organitzacions que hi han donat suport, entre les quals Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya. Al costat de Gallego també hi haurà Arcadi Oliveres, Núria Carreras (Col·legi Oficial del Treball Social de Catalunya), David Fernàndez (exdiputat de la CUP), Laura Massana (exdiputada d’ICV), representants del PSC, de la UGT, la IAC, la Marea Turquesa, la PAH de Barcelona, la Marea de marees, el Front Cívic, etc.

Convoca la Comissió Promotora ILP Renda Garantida de Ciutadania.