CCOO guanya de manera aclaparadora les eleccions sindicals a l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) de la Diputació de Barcelona

Amb 17 representants

CCOO guanya per tercera vegada consecutiva les eleccions sindicals a l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) de la Diputació de Barcelona, amb una millora de resultats en cada procés. El total de delegats i delegades obtinguts per CCOO és de 17, per 3 d’UGT.

Ahir CCOO va obtenir un resultat magnífic, fruit del gran treball desenvolupat per la secció sindical en el procés de negociació de l’actual acord amb el suport de la direcció de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya. La mobilització que ha forçat la negociació d’un acord satisfactori per a la plantilla,  va rebre un gran suport dels treballadors i treballadores, suport que ahir es va correspondre amb els resultats electorals.

Així, CCOO va obtenir ahir el 85% dels vots emesos. Val a dir que el nivell de participació a aquestes eleccions va ser altíssim.

L’any 2012 CCOO va obtenir, en laborals, 3 delegats, per 1 d’UGT i 1 d’USO; enguany amb la baixada de cens de laborals sols s’elegien 3 delegats, els quals han estat tots per a CCOO. En funcionaris, l’any 2012 CCOO va obtenir 12, per 5 d’UGT; enguany CCOO ha obtingut 14 delegats i delegades per 3 d’UGT.

Barcelona, 13 de maig de 2016