CCOO convoca una nova concentració davant l’Hotel Marina Sand per exigir el pagament dels salaris endarrerits

Antic Hotel Selvamar de Lloret de Mar

Demà dissabte, 6 de febrer, a les 10 hores, es realitzarà una nova concentració dels treballadors i treballadores davant l’Hotel Marina Sand (antic Hotel Selvamar) de Lloret de Mar. CCOO exigeix que la nova propietària de l’hotel compleixi el compromís d’abonament dels salaris endarrerits (170.000 euros) un cop s’ha produït la subrogació de la plantilla i esvaeixin incerteses sobre el futur dels seus 65 llocs de treball.

CCOO denuncia que la nova empresa no ha notificat al comitè d’empresa ni el termini en què es farà efectiu el pagament, ni els motius pels quals no s’han abonat aquests endarreriments salarials un cop es va fer la subrogació de la plantilla, pagament que afecta 65 treballadors i treballadores i el total del deute pendent d’abonament és d’uns 170.000 euros.

Alhora, el comitè d’empresa manifesta la seva sorpresa davant un expedient de regulació d’ocupació (ERO) que l’empresa vol plantejar, en desconeixen el seu abast i els terminis.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de febrer de 2016