Premi a la iniciativa solidària Arelis Castillo

A CCOO, la solidaritat té premi

La Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya convoca el Premi Arelis Castillo a l’activitat solidària en l’àmbit de la cooperació internacional sindical.

Aquest premi pretén distingir la voluntat d’aquelles persones i/o col·lectius que s’hagin significat especialment en un projecte o acció realitzada en l’àmbit de la cooperació transformadora al llarg de l’any 2014.

Arelis Castillo Colorado va ser assassinada el 28 de juliol del 2000 a Caucàsia, Antioquia (Colòmbia). Era membre del Sindicat de Professors d’Antioquia (FECODE) i és una dels 2.500 sindicalistes que han estat assassinats i assassinades a Colòmbia als darrers 20 anys. L’hem escollit com a símbol de totes les persones que anònimament lluiten pels drets humans laborals de tothom.

Feu clic per:
– Veure les bases del premi.
– Omplir el formulari d’inscripció al premi a la iniciativa solidària Arelis Castillo