CCOO analitza en una jornada les recents sentències del TC i del TS i les seves conseqüències per a l’acció sindical i la negociació col·lectiva

Trobades sindicals “Per l’acció i la negociació col·lectiva”

Des de la Secretaria de Acció Sindical i Política Sectorial s’han promogut un seguit de trobades d’actualització i debat sobre aquells aspectes que fonamentalment incideixen en la negociació col·lectiva, ja siguin novetats legislatives, com la doctrina o jurisprudència que s’estan produint tant en l’àmbit jurídic com en altres instàncies o organismes de caràcter nacional o internacional, però que incideixen en el dia a dia de la nostra organització sindical. L’objecte és analitzar i actualitzar els coneixements i millorar la nostra acció sindical en els diferents processos de negociació col·lectiva.

El primer d’aquests debats tindrà lloc demà divendres, 27 de febrer, a partir de les 10 hores, a la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, de Barcelona. El debat estarà dedicat a l’anàlisi de les recents sentències del Tribunal Constitucional i el Tribunal Suprem, i hi assistirà el director del Gabinet d’Estudis Jurídics de CCOO, Francisco Gualda. Presentarà l’acte Luisa Montes, responsable d’Assessorament i Serveis Jurídics de CCOO de Catalunya. La finalització de l’acte està prevista per a les 13 hores.