Trobada de seccions sindicals de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya

Dijous, 25 de setembre, a la seu del sindicat a Barcelona

El proper dijous, 25 de setembre, a partir de les 10.00 hores, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16), la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) realitzarà una important trobada de seccions sindicals del conjunt de sectors que aplega (Mitjans de Comunicació, Ferroviari, Aigües, Generalitat, Administració Local, Administració de l’Estat, Intervenció Social, Telecomunicacions, Gràfiques, Mar, Aeri, Carretera, Postal).

El propòsit és subratllar l’important paper que té el sindicat a les empreses i als centres de treball, i donar una empenta important als diferents processos d’eleccions sindicals en aquests àmbits. Al llarg de la trobada està prevista la intervenció de responsables de diferents seccions sindicals dels àmbits sectorials que aplega la FSC.

A la trobada, hi intervendrà el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, a les 10.40 hores, i tancarà l’acte el secretari general de la FSC, Manuel Fages, a les 13.30 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de setembre de 2014