Lliurament de signatures al Parlament per una millor planificació de l’oferta escolar a l’educació concertada

Demà dimecres, 23 de juliol, a les 16.30 h

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya ha promogut una recollida de signatures a les escoles concertades de Catalunya, amb referència a la necessitat d’una millor planificació de l’oferta escolar.

Les signatures originals han estat trameses al Departament d’Ensenyament, però demà dimecres, 23 de juliol, a les 16.30 h, se’n lliurarà una còpia a la Comissió d’Ensenyament i Universitats del Parlament de Catalunya perquè en tingui coneixement i amb la petició que actuï per millorar els mecanismes de planificació i escolarització del Servei d’Educació de Catalunya.

Hi assistirà Montse Ros, secretària general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, que es trobarà amb diputats de partits polítics amb representació parlamentària i atendrà els mitjans de comunicació que ho desitgin.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de juliol de 2014