CCOO participa en el projecte “La privatització de la sanitat catalana”

Amb entitats i moviments socials per a la defensa de la sanitat pública: participa-hi!

És un projecte liderat per diferents entitats i moviments socials vinculats a la lluita per a la defensa de la sanitat pública (Associació Catalana en Defensa de la Salut Pública, CafèambLlet, Centre d’Anàlisi i Programes Sanitaris, Dempeus per la Salut Pública, Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya, Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona, Fòrum Català d’Atenció Primària, Grup de Defensa de la Sanitat Pública – 15mBCN Salut, Plataforma d’Acció per a la Defensa dels Drets dels Afectats per la Síndrome de Fatiga Crònica, Plataforma per a la Defensa de la Sanitat, Plataforma per una Atenció Sanitària Universal a Catalunya i Xarxa de Dones per la Salut). I té com a objectiu mostrar els efectes que té la privatització i la mercantilització de la sanitat sobre la salut dels ciutadans i ciutadanes de Catalunya.

La investigació, que compta amb el suport de CCOO de Catalunya, està dirigida per acadèmics com Joan Benach, Carles Muntaner  i Gemma Tarafa, així com altres membres de la comunitat científica, amb extensa experiència en el camp de la salut pública i l’estudi de les equitats en salut, i que han elaborat informes per a l’Organització Mundial de la Salut, llibres i nombroses publicacions científiques sobre aquests temes.

Per abordar les següents fases necessitem el teu ajut i la teva implicació. Volem posar en marxa un projecte de recollida de diners per fer-ho possible. Per això, posem en marxa un projecte de micromecenatge (crowfunding) a través de Verkami.

Com pots participar-hi? Com pots ajudar-nos?

1. Difonent el projecte d’investigació. El dia 28 d’octubre va començar una campanya a la xarxa per difondre’l.

2. Difonent el projecte de Verkami. El dia 5 de novembre s’ha llançat el Verkami a les xarxes (correu electrònic, Facebook, Twitter, etc.). A partir d’aquest dia tenim molt poc temps per assolir els nostres objectius econòmics (8.500 € per a la primera fase), per la qual cosa necessitem que difonguis al màxim el projecte per les xarxes. La difusió i la teva participació activa en el projecte és l’única manera de fer possibles aquests informes.

3. Aportant diners en la mesura de les teves possibilitats econòmiques al projecte de Verkami. Es poden fer ingressos des de 15 € fins a 300 €.