24 d’octubre, vaga contra la LOMCE, les retallades i la política educativa del Departament d’Ensenyament

Convocada per CCOO, USTEC, UGT, CGT i USOC i amb suport del MUCE

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, juntament amb USTEC, UGT, CGT i USOC i amb el suport del Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE), ha convocat vaga general de l’educació (pública, concertada i privada) per al dijous 24 d’octubre. Aquesta vaga ha estat convocada també a la resta de l’Estat contra la LOMCE i les retallades.

CCOO ha convocat la vaga a la formació professional, al batxillerat, a les escoles oficials d’idiomes, als serveis educatius, a l’ESO, a infantil i primària, al 0-3, a les escoles de música, a les escoles d’art i a les escoles de persones adultes.

CCOO convocava aquesta vaga en contra de les polítiques d’austeritat i retallades a l’educació i contra la contrareforma educativa que el Govern espanyol ha portat al Congrés. La LOMCE és una llei que va contra el professorat, contra els alumnes i estudiants, contra les famílies, contra el personal de suport educatiu, contra la investigació científica…

Aquesta vaga ha comptat amb el suport de tota la comunitat educativa, que ens ha acompanyat a la manifestació que sortia a les 12.30 h de plaça de la Universitat, a Barcelona. Igualment, al llarg del dia hi ha hagut altres mobilitzacions a la resta de Catalunya.

Barcelona, 23 d’octubre de 2013

Feu clic per accedir a la recollida d’adhesions a la vaga a l’educació.

També podeu veure:
-el primer comunicat de la vaga a l’educació del 24 d’octubre de 2013
-el segon comunicat de la vaga a l’educació del 24 d’octubre de 2013
-el vídeo de la manifestació de Barcelona durant la vaga a l’educació del 24 d’octubre de 2013
-la galeria de fotos de la Federació d’Educació de la mobilització del 24 d’octubre de 2013