Un seguit d'entitats i organitzacions socials sumen esforços per millorar les condicions de vida de les persones, de forma coordinada i complementària

Neix la Xarxa d'Acció Solidària

FotoDavant l'actual escenari de crisi econòmica prolongada, que fa aflorar la situació crítica de moltes famílies, tot un seguit d'entitats i organitzacions socials hem decidit formar la Xarxa d'Acció Solidària. L'objectiu és sumar esforços entre entitats socials que ja estan intervenint en un grau o altre, des del món laboral, escolar, veïnal, de la infancia i la salut física i mental, per millorar les condicions de vida de les persones, de forma coordinada i complementària.

Formen part de la Xarxa d'Acció Solidària, presentada el divendres 26 de juliol de 2013, les següents entitats: Fundació Catalana de l'Esplai (FCE), Confederació d'Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), Federació d'Associacions de Mares i Pares de Catalunya (FAPAC), Fundació Trinijove, Federació d'Associacions de Veïns de Barcelona (FAVB), Comissions Obreres de Catalunya (CCOO), Unió General de Treballadors de Catalunya (UGT), Associació Catalana per la Pau (ACP), Ajuda Mútua i Emocional a Persones Aturades, Federació d'Entitats Bolivianes a Catalunya (FEDEBOL) i Associació de Treballadors Pakistanesos a Catalunya.

Feu clic per veure:
- El document fundacional de la Xarxa d'Acció Solidària.
- El catàleg de serveis de la Xarxa d'Acció Solidària.
- Les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; i Jordi Giró, president de la Confederació d'Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), efectuades el divendres 26 de juliol de 2013.

26/07/2013