Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

CCOO Osona organitza la xerrada: “Sanitat pública, de l'excel·lència a la beneficiència?", dins el cicle “Això no és una crisi, és una estafa”

Foto
Serà a càrrec de FRANCESCA ZAPATER, metgessa de família d'atenció primària, membre de FOCAP.

El 27 d’abril, a les  19 hores, al Centre Cívic Can Pau Raba (C/ Raval Cortines, 24, Vic)

Ens preguntarem si és un canvi de tendència o simplement una casualitat, i si les retallades ja afecten la salut de les persones. Reflexionarem, tal i com publicava El País, el 18 de febrer del 2012: “Algo menos de existencia por delante, según la estadística. La esperanza de vida al nacimiento de los residentes en España ha caído ligeramente entre julio de 2010 y junio de 2011 según el INE. Esta caída de la esperanza de vida, aunque son centésimas, rompe la tendencia de casi 50 años de aumento de la esperanza de vida.”

26/04/2012

Afilia't