La Federació de Sanitat i l’Escola de Formació Sindical impulsen un projecte formatiu per a quadres i dirigents del sector sociosanitari

Els propers 27 de gener, 10 i 16 de febrer, tindrà lloc el projecte “Formació x l’acció”, que té com a objectiu proporcionar instruments a quadres emergents de la Federació de Sanitat per a la profundització del coneixement de l’organització de CCOO, el desenvolupament de l’acció sindical i el reforç de la cultura de la cooperació i el treball en equip.

En el curs, que es farà a les aules de l’Escola de Formació Sindical de Ronda Sant Pere (Barcelona), en horari de 9 a 14 hores, hi participaran Xesús B. González i Jaume Gabarró, secretaris d’organització i recursos de la CONC i de la Federació de Sanitat, respectivament, Juan Manuel Tapia i Rosalia Port, secretaris de negociació col·lectiva de la CONC i d’acció sindical de la Federació de Sanitat, respectivament, el formador-consultor de Triceh Santi Barreras, i farà la cloenda la secretària general de la Federació de Sanitat, M. Carme Navarro.

Des d’una metodologia participativa i interactiva, aquest projecte s’orienta a reforçar els valors i les senyes d’identitat de CCOO a través de la formació i el debat i a reforçar el projecte federatiu, vinculat al desenvolupament organitzatiu, a l’acció sindical i a la negociació col·lectiva en els sectors propis.

Per a més informació (vegeu programa sencer): cliqueu aquí