Inici

Escola de Formació Sindical

COMENCEN NOUS CURSOS D'EINES INFORMÀTIQUES EN EL TREBALL

Foto
El mes de gener es realitzaran nous cursos pràctics, en format taller, que pretenen facilitar a sindicalistes i personal de CCOO un major aprofitament de les noves eines informàtiques de treball col·laboratiu a l’entorn de Google, com són el correu electrònic i l’agenda–calendari, l’edició de documents i l’accés a les eines a través del smartphone.

Aquests cursos formen part del programa encetat l’any passat a l’Escola de Formació Sindical i la USC-Diconc, per tal de potenciar i continuar desenvolupant les habilitats i els coneixements en noves tecnologies per part de l’actiu sindical de CCOO.

A continuació us indiquem els cursos, el lloc i la data programada:

• CORREU I AGENDA, Barcelona, Via Laietana,  dijous, 19 de gener,  de 9,30 a 13,30 h.
  • CORREU I AGENDA , Barcelona, Via Laietana, dimarts, 24 de gener, de 9,30 a 13,30 h.
  • EDITAR I COMPARTIR DOCUMENTS,  Barcelona, Via Laietana, dijous,  26 de gener,  de 9,30 a 13,30 h.
  • ACCEDIR A LES EINES DE TREBALL COL·LABORATIU DES DE SMARTPHONE,  Barcelona, Via Laietana, dimarts, 31 de gener, de 9,30 a 13,30 h.

Per a més informació, formacio@ccoo.cat o enviant un correu electrònic a la bústia usc-diconc@ccoo.cat amb el teu DNI, el nom i els cognoms i indicant el nom del curs, el lloc i el dia al qual vols assistir.

17/01/2012

Afilia't