Inici

format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Conferència “De la democràcia a la mercadocràcia” a càrrec de Toni Comin

Foto "El poder financer ocupa llocs clau de la Unió Europea. Almenys 14 estats han col·locat banquers o gestors de fons d'inversió al capdavant dels ministeris d'Economia o bancs centrals. Experts denuncien un "cop d'estat" financer". Diari Público del 4 de desembre de 2011.

Dins el cicle AIXÒ NO ÉS UNA CRISI, ÉS UNA ESTAFA, aquest mes de gener hi tindrà lloc una xerrada sobre el paper que estan jugant els governs en la crisi. L'objectiu de la xerrada és intentar entendre què està passant, com hem arribat aquí, com el poder financer s'ha apoderat dels governs, etc. Pas previ, i imprescindible, per poder actuar i transformar aquesta situació que tant ens està angoixant i preocupant a tots i a totes.

La xerrada du com a títol: “De la democràcia a la mercadocràcia” i la portarà a terme en Toni Comín, filòsof i llicenciat en Ciències Polítiques i professor de Ciències Socials a ESADE. La xerrada tindrà lloc el proper 20 de gener, a les 18.30 al Centre Cívic Can Pau Raba (C/ Raval Cortines, 24, Vic).

13/01/2012

Afilia't aquí