Inici

Escola de Formació Sindical

Nou curs de Dret de Seguretat Social

Foto
L’Escola de Formació organitza un nou curs de Dret de Seguretat Social. L'objectiu d'aquesta acció formativa és poder facilitar eines i coneixements tècnics i jurídics per a desenvolupar les capacitats i les habilitats de les persones que en els diferents àmbits del sindicat treballen per l'assessorament i/o representació sindical.

Aquesta formació, que es dóna des de fa molts anys, ens permet apropar el sindicat a la universitat i a l’inrevés, i es realitza de manera coherent amb l’itinerari formatiu integral dissenyat per a assessors i assessores sindicals.

El curs tindrà lloc majoritàriament a l’aula 106 de Via Laietana, 16, 1a planta, de Barcelona, en horari de 9 a 14 h, i es va iniciar el 28 d’octubre passat i finalitzarà el proper 22 de desembre.

08/11/2011

Afilia't