Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Curs d'anglès intermedi i anglès avançat per a sindicalistes

Foto
L’Escola de Formació Sindical, amb la col·laboració de la Secretaria de Política Internacional, organitza cursos d'angles de nivell intermedi i nivell avançat per a diferents estructures del sindicat i delegats i delegades de comitès d’empresa europeus.

Aquests cursos estan orientats a persones amb un nivell previ, mitjà o alt, amb tal de reforçar la capacitat per part de les secretaries confederals i les federacions de recollir informació rellevant, però també per millorar la seva capacitat d’intervenció a nivell europeu en el marc de la política internacional de l’organització.

Cadascun d'aquests cursos tindrà una durada de 30 hores, repartides en sessions de 2 hores setmanals, en un dia lectiu (de 13.00h a 15.00h). El curs es realitzarà en les aules de Via Laietana.

El curs d’anglès avançat començarà el dilluns 7 de novembre i finalitzarà el 5 de març de 2012, mentre que el de nivel intermedi començarà el dimecres 9 de novembre i finalitzarà el 7 de març.

08/11/2011

Afilia't aquí