Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Jornada sobre Temps de treball i reforma de la negociació col·lectiva

FotoL’Escola de Formació Sindical organitza una jornada debat sobre la incidència de la reforma de la negociació col·lectiva en matèria de temps de treball, que serà impartida per Albert Pastor, doctor en Dret i professor de Dret del treball i de la Seguretat Social de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Aquesta jornada va adreçada a delegats i quadres sindicals, especialment aquelles i aquells que han participat en les edicions dels cursos de Dret de la SS, Dret del treball i Dret col·lectiu a l’any 2010-2011.

Tindrà lloc el divendres 28 d’octubre, en les sales 12 i 13 de Via Laietana 16, 1ª planta, de Barcelona, en horari de 10 a 14 hores.

Les inscripcions s'han de confirmar a la següent adreça electrònica; formacio@ccoo.cat

Per a més informació: 93 481 29 10.

18/10/2011

Afilia't aquí