Inici

format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Mobilitzacions en la Jornada Mundial pel Treball Digne 2011

Amb motiu de la Jornada Mundial pel Treball Digne 2011, convocada per la Confederació Sindical Internacional (CSI) el 7 d'octubre des del 2008, enguany s'han fet diferents manifestacions i concentracions a Catalunya, concretament el dijous 6 d'octubre.
L'Escola de Formació Sindical va fer difusió de la Jornada Mundial pel Treball Digne en tots els cursos que es porten a terme i va participar en algunes de les concentraciones que es van dur a terme durant el matí.

A Barcelona, prop de 15.000 persones van sortir al carrer a les 18.30 per exposar que el treball digne no és un privilegi. L'Escola de Formació Sindical també es va voler sumar a aquesta iniciativa. Aquesta manifestació es va desenvolupar a la tarda entre la plaça d'Urquinaona i el Pla de Palau. Els sindicats convocants (CCOO de Catalunya, UGT i USOC) han reivindicat ocupació de qualitat i prestacions socials, i han defensat els serveis públics -en particular l'educació i la sanitat- i el dret a la negociació col·lectiva, tot exigint, un cop més, una sortida justa de la crisi.

El treball digne no és un privilegi.

10/10/2011

Afilia't