Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Taller de comitès europeus a Brusel·les

Del 27 al 30 de juny de 2011, una delegació de CCOO de Catalunya, composta entre d'altres pel coordinador docent de l'Escola de Formació Sindical,  va assistir a un taller sobre comitès d'empresa europeus a Brusel·les.

Aquest taller s'emmarca dins el projecte europeu BACH, en què sindicats de la Llombardia, Roine-Alps, Bulgària, Romania i CCOO de Catalunya reflexionen i treballen per tal d'impulsar la constitució de nous CEE i fomentar-ne l'efectivitat sindical. A més de les ponències a càrrec d'alguns assistents al taller, van parlar el Marco Cilento, responsable de CEE, i Luca Visentini, membre del Secretariat de la Confederació Europea de Sindicats.

25/07/2011

Afilia't