Acte de lliurament de diplomes al Baix Llobregat

L’Escola de Formació Sindical i la Unió Comarcal van organitzar el dilluns 11 de juliol, als locals sindicals de Cornellà, un acte de lliurament de diplomes amb més d’un centenar de delegats i delegades sindicals que han intervingut en l’itinerari formatiu en aquest últim curs.

Edu Jodar, Secretari de les Polítiques transversals de la Unió Comarcal de CCOO del Baix Llobregat va ser l’encarregat de donar la benvinguda i fer una breu introducció als delegats i delegades incentivant la seva participació activa al sindicat i al seu centre de treball tot demanant que s’utilitzin els coneixements i les eines transmeses a la formació i l’experiència sindical que han de ser utilitzades en aquells conflictes que puguin sorgir en el dia a dia en les nostres quotidianitat.

A continuació va intervenir Josep Mª Romero, Secretari de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya va destacar la formació com a eina per potenciar les habilitats dels delegats i delegades i va fer referència també a nous projectes de l’Escola, com és la formació a distància per donar més cobertura a aquell actiu sindical que de normal no participa en la nostra oferta formativa. També va fer un diagnòstic de l’actual context econòmic i social tot destacant els objectius, prioritats i agenda de CCOO els propers mesos a favor d’una sortida justa i solidària de la crisi, posant èmfasi en la reivindicació de l’ocupació i la reactivació econòmica.

L’acte va finalitzar donant pas a la participació en termes de preguntes i opinions del delegats convocats.