Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Acte de lliurament de diplomes a delegats i delegades

Foto
El passat 1 de juliol va tenir lloc l'acte de lliurament de diplomes als delegats i delegades que han participat en cursos de formació sindical al Barcelonès durant aquest curs 2010-2011. Delegats i delegades de diferents sectors i empreses van omplir la sala d'actes de via Laietana.

La jornada va començar a les deu amb l'intervenció de Josep Mª Romero, secretari de formació sindical i cultura, que va fer una intervenció sobre el grau important de participació dels delegats i delegades en la formació sindical destacant especialment l'elevada participació de les delegades.

A continuació  va intervenir Joan Carles Gallego que va centrar la seva intervenció en un anàlisi de la crisis económica i per tant el paper tan decisiu que té el sindicat en un moment com aquest per a tal de no retrocedir en drets.

Finalment es va obrir un torn de paraules per a que els delegats poguessin participar i respondre a les intervencions de Josep Mª Romero i Joan Carles Gallego. També va intervenir Júlia Àlvarez, en representació de tots els formadors i formadores, que va voler donar les gràcies a tots els delegats i les delegades per a la seva participació en els cursos de formació sindical i els va animar a seguir treballant com a motor del sindicat que són.

05/07/2011

Afilia't