Inici

format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Es presenta la memòria d'activitat dels plans de formació 2009

L’Escola de Formació Sindical en el marc del Pla intersectorial de Catalunya ha executat, entre el setembre de 2009 i el setembre de 2010, 312 cursos i 11.344 hores de formació adreçades a 5.246 delegats i quadres sindicals de CCOO de Catalunya.

Entre d’altres conclusions val la pena destacar:

• Han participat un 20% dels delegats i delegades de CCOO
  • Participa un volum de dones (48,7%) molt superior al que representa en afiliació i proporció de delegades de CCOO
  • Incrementem la participació dels delegats immigrants al 2,69% o 112 persones del total
  • S’incrementa la formació adreçada a quadres i dirigents sindicals respecte de l’any anterior
  • La formació sndical bàsica i básica en salut laboral es manté en proporcions similars a anys anteriors i ocupa el 75% de la nostra activitat
  • La formació en llengua catalana va en ascens

L’Escola de Formació Sindical ha millorat substancialment el seu treball pedagògic reforçant l’itinerari formatiu que inclou novetats en l’oferta formativa. També s’ha reforçat la col·laboració en materia de formació en Seguretat Social, Comunicació i Gènere i Igualtat amb les universitats públiques amb què tenim convenis de col·laboració

Per veure el resum, cliqueu aquí
Per veure la memòria 2009 sencera, cliqueu aquí

29/06/2011