Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

En l'acte es va presentar el llibre “Ètica i valors del sindicalisme”, de Jordi Barra

Luis García Montero ha participat en el seminari “Valors en temps de crisi”

FotoEl darrer 29 d'abril es va presentar el llibre "Ètica i valors del sindicalisme", de Jordi Barra, a la sala d'actes de CCOO de Catalunya.
"Ètica i valors del sindicalisme" és una reflexió interna sobre els valors que representa el sindicalisme de CCOO, resultat de les impressions expressades per una sèrie d’afiliats i afiliades de CCOO amb l’autor, que aborda els valors propis de la nostra organització: treball, igualtat, solidaritat, reivindicació i col•lectiu.

La presentació del llibre, moderada per Josep M. Romero, secretari de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya, va comptar amb les intervencions de Jordi Barra, autor, i Ton Barnils, editor.

Feu clic per descarregar-vos “Ètica i valors del sindicalisme” en format electrònic.

L’acte va concloure amb la taula col•loqui moderada per Alicia Salcedo “La dimensió social del treball actualment”, entre el crític literari i analista social Luis García Montero i el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

Feu clic per veure el vídeo de la taula col•loqui “La dimensió social del treball actualment”.

Aquestes reflexions s’emmarquen en un moment de pèrdua de valors referencials d’una societat estable i de necessitat de reforçar un model sindical de transformació social que vagi dels centres de treball a la societat i que sigui una manera pròpia de comportar-se: l’ètica del sindicalisme.

Valors en temps de crisi

03/05/2011

Afilia't