Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Seminari Valors en temps de crisi

El crític literari i analista social LUIS GARCÍA MONTERO participa en un diàleg a CCOO sobre l'ètica i els valors del sindicalisme

FotoEl divendres 29 d'abril es presenta el llibre "Ètica i valors del sindicalisme", de l'autor JORDI BARRA, a la sala d'actes de la seu de CCOO a Barcelona. El llibre "Ètica i valors del sindicalisme" és una reflexió interna sobre els valors que representa el sindicalisme de CCOO, resultat de les impressions expressades per una sèrie d’afiliats i afiliades de CCOO amb l’autor, que aborda els valors propis de la nostra organització: treball, igualtat, solidaritat, reivindicació i col·lectiu.

Aquesta presentació del llibre, a partir de les 11'00h amb les intervencions de Jordi Barra, autor, i Ton Barnils, editor, moderades per Josep Maria Romero, secretari de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya, obrirà el "Seminari Valors en temps de crisi".

Aquest llibre, que serà repartit als delegats i delegades que participen en els cursos de formació sindical bàsica, esperem que tingui impacte en termes de reflexió personal i col·lectiva entre l’actiu sindical de CCOO de Catalunya.

Després de la presentació, cap a les 12'00h, en la taula col·loqui “La dimensió social del treball actualment”, s’establirà un diàleg, moderat per Alicia Salcedo, entre el crític literari i analista social Luis García Montero, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

Aquestes reflexions s’emmarquen en un moment de pèrdua de valors referencials d’una societat estable i de necessitat de reforçar un model sindical de transformació social que vagi dels centres de treball a la societat i que sigui una manera pròpia de comportar-se: l’ètica del sindicalisme.

El llibre es repartirà el dia de la presentació i es podrà baixar en format llibre electrònic al web www.ccoo.cat/formaciosindical.

16/04/2011

Afilia't