Inici

Escola de Formació Sindical

BECA D'ESTUDIS A L'ACADÈMIA EUROPEA DEL TREBALL

Foto
L’Acadèmia Europea del Treball és una fundació tripartida on participa la DGB (Confederació Alemanya de Sindicats), el land de Hessen i la ciutat estat de Frankfurt am Main. Anualment organitza, al campus de la Universitat de Frankfurt am Main, un curs de formació en l’àmbit del treball en un entorn global i europeu, per a la millora de competències en la representació dels interessos dels/les treballadors/es, adreçat a persones actives dins l’àmbit social o sòcio-polític.

El curs començarà el proper mes d’octubre i finalitzarà a l’agost de 2012. La dedicació que es demana és completa i requereix una disposició de fins a sis dies per setmana. La beca inclou la formació, l’allotjament i la manutenció i s’adreça a treballadores/es en actiu amb compromís social i interès en el àmbit sòcio-polític.

Per participar en el procés de selecció, els candidats s’hauran d’adreçar al Departament de Política Internacional de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, 5è pis, 08003 Barcelona; internacional@ccoo.cat), abans del 3 de maig.
Els criteris de selecció inclouran el coneixement de la llengua alemanya per a poder aprofitar al màxim el contingut acadèmic.

Per a més informació:

Curriculum_2010_2011_EAdA.pdf