S’inicia el programa “Formació per a l’acció: treball, cultura i valors”

El programa es farà del 18 de febrer a l’1 d’abril, als locals de CCOO, i té com a objectiu proporcionar a quadres i dirigents sindicals eines i instruments relacionats amb la realitat actual des d’un punt de vista crític.

Està coordinat pel professor Joan Anton Mellón, catedràtic de Ciència Política i de l’Administració de la UB. També hi participen els professors de la UB Albert Recio, Montserrat Carbonell, Antonio Madrid, Víctor Climent, Jorge Calero i Xavier Vinader, de la URL.
En 28 hores s’analitzaran els canvis estructurals històrics, els canvis estructurals econòmics i socials, i els canvis estructurals culturals i ideològics.

Aquesta iniciativa s’emmarca en la potenciació del debat intern sobre el caràcter sociopolític i els valors del sindicalisme independent en la seva presa de decisions i en la seva relació amb el poder, però en cap cas indiferent ni neutral en la seva concepció de la societat i els interessos que representa.

Vegeu el programa sencer aquí.