Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

L'Escola de Formació Sindical organitza un curs de Dret de la Seguretat Social en col·laboració amb la Universitat

L'Equip de professors i professores que duen a terme el curs de Dret de la Seguretat Social pertanyen a l'UAB i l'UPF. Aquest curs s'enmarca en tota una sèrie de col•laboracions entre CCOO i diferents departaments de les Universitats que hem definit com a estratègica i està adreçat a un perfil de quadres sindicals amb necessitats específiques en matèries de protecció social, seguretat social, etc.

El curs té una durada de 40 hores i es realitzarà durant els mesos de gener i febrer a l'aula 105 de la 1a planta de Via Laietana 16 de Barcelona.

12/01/2011

Afilia't