Inici

Escola de Formació Sindical

www.ccoo.cat/formaciosindical

L'Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya presenta el seu nou web

FotoL'Escola de Formació Sindical (EFS) és l'instrument del qual es va dotar CCOO de Catalunya per oferir eines formatives, habilitats i capacitats d'intervenció sindical en el centre de treball al seu actiu més important: els delegats i delegades i els quadres sindicals.

Aquesta pàgina web pretén ser un canal de comunicació i una finestra oberta al conjunt d'afiliats i afiliades, delegats i delegades, quadres i estructures del sindicat per poder copsar les seves necessitats formatives i perquè puguin conèixer la completa oferta formativa que dissenya, executa i imparteix CCOO.

La nostra concepció de la formació sindical és que és un dret dels treballadors i treballadores i, alhora, un deure de totes les persones que tenen alguna responsabilitat a casa nostra en un futur cada cop més complex i canviant.

Esperem que aquest nou instrument sigui una eina útil.

Connecteu-vos, doncs, a www.ccoo.cat/formaciosindical.

29/12/2010

Afilia't