Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

L'Escola de Formació Sindical pren part en l'èxit de la vaga general

Foto

Després de molts preparatius va arribar la vaga general. Repartits per diferents indrets de Catalunya (Girona, Reus, Lleida i Barcelona) els membres de l'Escola van participar activament en el seu desenvolupament. Alguns van ser els responsables dels entrepans de què tots els piquets vam poder gaudir. Altres companys van estar en piquets a Mercabarna, la Sagrera, la Zona Universitària, el Baix Llobregat, etc.

Va ser una satisfacció poder compartir un dia com aquest amb molts delegats i delegades que han passat per la formació sindical. Això veritablement dóna sentit a la nostra feina. Gràcies a tothom que hi va participar; entre tots i totes ho vam fer possible: 80% de seguiment de la vaga, 400.000 persones en la manifestació. Tanmateix, com va dir Toxo, encara tenim molta feina per endavant: "Endavant! Hem guanyat la vaga, ara hem de guanyar el futur".

04/10/2010

Afilia't