Protesta dels treballadors d’Europea de Cuinats (Grup SERHS) al Camp Nou

Demà dimecres 17 d’abril, a les 12’00h

Adjuntem comunicat de premsa del comitè d’empresa d’Europea de Cuinats S.L. (GRUP SERHS):

La Direcció de la nostra empresa segueix enrocada en la seva postura immobilista respecte als punts que van motivar les diferents mobilitzacions i la vaga del dia 12 de març. Els treballadors/es duem mes de 40 dies de protestes i accions i sol·licitem:
-Que l’empresa adquireixi els compromisos necessaris per a evitar la fragmentació del centre de treball.
-Evitar l’externalització d’activitats i els plantejaments respecte al personal fix discontinu de la plantilla.
-Reconèixer les categories professionals i la seva retribució.
Aquests compromisos, depenen, únicament i exclusivament de la decisió que vulgui adoptar l’empresa sense cap altre condicionament.

El dia 12 de març el Comitè va negociar amb l’empresa un acord que el director de l’empresa, Sr. Bagó, havia de ratificar l’endemà. Un mes després l’empresa no ho ha signat i com és habitual en ella, incompleix de nou l’acordat. L’empresa d’aquesta manera demostra el poc respecte que té amb els treballadors/es; l’empresa ens tracta com un simple número i ens ho demostra cada dia.

No anem a cedir davant els intents de l’empresa d’acovardir a la plantilla, seguirem lluitant perquè compleixin amb el conveni i amb l’acordat. No anem a permetre que destrueixin amb dolentes arts el que es va pactar a la mesa de negociació. Des del Comitè s’han pres les mesures pertinents per a defensar la llibertat i dret de vaga dels companys.

Per aquests motius convoquem a un acte de protesta aprofitant que l’EXPOSERHS (fira on el grup SERHS fa propaganda dels seus productes i empreses) es fa a les instal·lacions del Futbol Club Barcelona (FCB). Aquesta protesta serà demà dimecres, 17 d’abril, a partir de les 12’00h del matí a l’Accés 1 del Camp Nou de Barcelona.

Barcelona, 16 d’abril de 2013