Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

#RutaActiva 2019 - "Camina amb nosaltres" el 29 de setembre.

Foto Com a acte lúdic i reivindicatiu, dins dels actes de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura 2019, la Federació de Serveis a la Ciutatania de CCOO de Catalunya organitza el 29 de setembre,  la 5ª edició de la Ruta Activa, una caminada que té com a objectiu reivindicar “Feminisme i Lluita Obrera” alhora que fomentar caminar com a mitjà de transport sostenible.

La sortida tindrà lloc a les 10 hores als Jardins de les 3 Ximeneies (La Canadenca) amb un recorregut de 3 km. L’itinerari inclou una aproximació a espais emblemàtics del feminisme i de la lluita obrera, a càrrec de guies especialitzades d’ Androna Cultura.

La meta i el punt de trobada final és el Parc de l’Estació del Nord. Allà trobareu un quiosc informatiu, aigua i fruites, i es sortejaran premis entre les persones participants.

L'esdeveniment és gratuït, familiar i apte per a tots els públics, però és necessari realitzar la inscripció prèvia a través del següent enllaç: ccooagencias.org/rutaactiva. Animeu-vos a participar-hi, la mobilitat sostenible és cosa de totes i tots.

Sota el lema “Camina amb nosaltres”, la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura 2019 posa en relleu el tema d'aquest any, "Caminada i ciclisme segurs", i destaca clarament una forma de transport que sovint se subestima: caminar.

Més informació a http://ccooagencias.org/rutaactiva Inscriu-te en aquest enllaç. Les places son limitades.

02/09/2019

Afilia't aquí