Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Destaquem la necessitat urgent d'implementar el Pacte d'estat contra la violència de gènere

CCOO condemna la brutal agressió masclista patida per una veïna de Montornès del Vallès

CCOO condemna la brutal agressió a una dona veïna de Montornès del Vallès presumptament a càrrec de la seva parella, i novament expressa el seu rebuig a una violència que encara avui s’exerceix vers les dones només pel fet de ser dones.

El sindicat mostra la seva indignació i preocupació per fets com aquest, se suma a la demanda perquè els poders públics reconeguin la lluita pels drets de les dones i per erradicar la violència masclista com una qüestió d’Estat, i destaca el compromís ferm de cooperar en la construcció d’una societat en la qual les dones puguin viure lliures de qualssevol  violències.

CCOO creiem fermament en la necessitat d’una actuació global contra la violència masclista, i de dotar econòmicament de forma immediata el Pacte nacional contra la violència masclista a través de la seva implementació econòmica en els pressupostos generals de l’Estat.

Volem fer una crida a totes les persones, organitzacions i institucions que treballen per erradicar la violència masclista a sumar esforços perquè d’una vegada per totes la violència contra les dones sigui definitivament erradicada.

Des de CCOO li oferim a la dona agredida ser atesa pel nostre Servei d’Informació i Atenció a les Dones, SIAD, en l’àmbit laboral, que atén de manera especialitzada i gratuïtament qualsevol tipus de discriminació o violència que pateixi una dona.

Convidem al conjunt de la ciutadania a participar a l’acte de rebuig que organitza la Taula per la Igualtat de Montornès que té lloc cada 25 de mes, a les 18.30 h, a la plaça de la República de Montornès.

Volem recordar el telèfon gratuït 900 900 120: atenció 24h contra la violència masclista

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de gener de 2019