Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Concentració mensual de la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere

Foto CCOO organitza, aquest dilluns 17, a les 20 h, a la plaça de Sant Jaume de Barcelona, la concentració mensual de la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, de la qual formem part.

Les violències contra les dones pel fet de ser dones esdevenen l’exemple més dur, dolorós i greu de la discriminació masclista. Suposen una greu vulneració dels drets i de la llibertat de les dones, formen part de la vida quotidiana, social i laboral de les dones de totes les edats, orígens, creences, condicions, opcions i classes, i es produeixen en el conjunt de les relacions socials.

A Catalunya, des del 2008, més de 100 dones —i en alguns casos també les seves filles i fills— han estat assassinades per part de les seves parelles o exparelles.

Feu clic per veure el cartell de la Concentració mensual de la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere

13/12/2018

Afilia't aquí