Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

CCOO de Catalunya organitza la XIII Escola de Dones

Foto El proper 31 d’octubre, CCOO de Catalunya organitza la XIII Escola de Dones a l’Espai Francesca Bonnemaison - Espai la Cuina (c/ Sant Pere Més Baix, 7, Barcelona). El lema de l’escola d’enguany és "Ens volem lliures. Feminisme i llibertat".

Les violències masclistes formen part de la vida quotidiana de les dones i de la societat, i, com hem insistit nombroses vegades, és una violència estructural del sistema capitalista i patriarcal. Davant de les violències denunciem, ens mobilitzem, fem propostes d’acció política i feminista. En aquesta escola volem fer una mirada a les violències des de la solució més necessària: l’EMPODERAMENT individual i col·lectiu de les dones, i la construcció d’una societat sustentada en la LLIBERTAT.

Reproduint la presentació de les Jornades Radical-ment Feministes: “La llibertat no és només un conjunt de drets en un sistema democràtic retallat i precari; el concepte de llibertat vol donar sentit al fet de poder ser, sense imposicions ni estereotips, i té a veure amb la possibilitat de relacionar-nos amb qui vulguem i de moure’ns sense por i sense limitacions.” Ens volem fer, doncs, la pregunta col·lectiva de com avancem en la construcció d’una societat on les dones siguem LLIURES.

L’escola manté el format dels darrers anys: al matí, un espai per a les dones de CCOO i, a la tarda, un espai obert al conjunt de CCOO i a la ciutadania. Al matí començarem amb un plat fort, abordant el concepte i la construcció de la llibertat femenina, seguit d’una taula rodona sobre experiències i propostes. Després dedicarem una bona estona a recollir les aportacions i els diàlegs entre les dones que hi participem. A la tarda, s’habilitarà un espai de trobada entre CCOO i els feminismes, on s’abordaran els reptes en la construcció de la llibertat femenina.

Feu clic per
- veure el programa de la XIII Escola de Dones de CCOO de Catalunya