Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Esmena del Partit Popular

CCOO rebutja l'esmena a la totalitat a la Proposició de Llei contra la discriminació per orientació sexual

Des de l‘Àmbit LGTBI de CCOO, rebutgem de forma rotunda l'esmena a la totalitat del Partit Popular (PP) a la Proposició de Llei contra la discriminació per orientació sexual, identitat o expressió de gènere i característiques sexuals i d'igualtat social, tramitada al Congrés dels Diputats el 4 de maig de 2017.

Una vegada més, el PP amb la seva política de raquitisme en drets socials mostra la seva cara més antidemocràtica i nega els drets d'una part de la ciutadania sense cap tipus de mirament.

CCOO exigim la retirada d'aquesta esmena a la totalitat, per tal que el Congrés pugui començar a tramitar aquesta llei, que demana tot el col•lectiu LGTBI i una immensa majoria de la ciutadania, perquè la societat és construeix des de la igualtat i la solidaritat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de febrer de 2018