Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Entre l'1 de juny i la tercera setmana de setembre

La Xarxa d'Acció Solidària (XAS) inicia la cinquena campanya de recollida de material escolar

Foto La Xarxa d’Acció Solidària (XAS), promoguda pel sindicat CCOO, entre altres entitats, inicia a partir 1 de juny, la cinquena campanya de recollida de material escolar.

Des del 2013 la XAS organitza anualment una campanya de recollida de material escolar amb punts de recollida als locals del sindicat CCOO i a empreses, a través de les delegacions i representació dels treballadors i treballadores.

La campanya es fa sota el lema “S’ha de garantir a tots els nens i nenes l’oportunitat de desenvolupar els seus estudis en dignitat i igualtat”. El material recollit es distribuirà a les escoles públiques en barris i municipis amb alt risc d’exclusió social. Els dos últims anys s’ha aconseguit distribuir material escolar a més de 40 escoles a tot el territori de Catalunya.

La llista de material a recollir és la següent: llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de color, maquinetes, retoladors, estoigs, celos, quaderns, folis, llibretes i altre material fungible. La campanya durarà fins la tercera setmana de setembre.

Més informació a www.xarxasolidaria.cat

31/05/2017