Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

27es Trobades Estatals LGTBI

Foto Els pròxims 13, 14 i 15 de novembre de 2015 tindran lloc a Sitges les 27es Trobades Estatals LGTBI organitzades per CCOO de Catalunya i el FAGC, amb el lema “ Totes les diversitats, més drets”

Aquestes trobades són un espai de debat consolidat al conjunt del moviment LGTBI de l'Estat espanyol. Ofereixen un marc de debat sobre els temes i necessitats més actuals de les diferents entitats que lluitem i treballem pels drets i llibertats de les persones lesbianes, gais, transsexuals, bisexuals i intersexuals als diferents indrets de l'Estat.

Aquest serà un fòrum on és posaran sobre la taula les estratègies contra l'homofòbia-LGTBIfòbia- i per a la defensa dels nostres drets.

Feu clic per a veure:
- presentació de les Jornades LGTBI - "TOTES LES DIVERSITATS, + DRETS"
- programa de les Jornades LGTBI - "TOTES LES DIVERSITATS, + DRETS"

També podeu veure les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Eugeni Rodríguez, portaveu del Front d’Alliberament Gai de Catalunya (FAGC) i president de l'Observatori contra l'Homofòbia, efectuades a la roda de premsa feta a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya, a Barcelona, el dimarts 10 de novembre de 2015.

09/11/2015

Afilia't aquí